سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونه سوالات امتحانی راهنمایی و رانندگی و دانلود ر

آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب

دانلود نمونه سوالات امتحانی راهنمایی و رانندگی با پاسخ

سخت ترین سوالات آیین نامه ( The hardest questions are regulations )

 

در این قسمت سعی داریم سخت ترین سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب ( The most difficult questions are traffic regulations ) را با هم مورد بررسی قرار دهیم . سوالات امتحان آیین نامه رانندگی از بخش های مختلف کتاب جدید آیین نامه می باشد . معمولا سوالات امتحان آیین نامه در سه سطح آسان ، متوسط و سخت می باشد . برای قبولی آسان در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیاز است حتما نمونه سوالات آیین نامه با جواب را قبل از امتحان خود ببینید و بخوانید .

 

برخی از سوالات آسان آزمون آیین نامه آنقدر آسان است که فقط با داشتن اطلاعات عمومی می توانید پاسخ صحیحی را به آن بدهید .

سوالات گواهینامه رانندگی ( Driver’s license questions ) .

 

سوالات گواهینامه رانندگی در واقع همان نمونه سوالات آزمون آیین نامه ای می باشند که متقاضیان گواهینامه پایه ۳ باید قبل از آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی آنها را مرور کنند .

 

سوالات گواهینامه رانندگی همین طور که در پست مربوط به سخت ترین سوالات آیین نامه رانندگی گفتیم به سه سطح تقسیم بندی می شوند :

 

سوالات آیین نامه آسان

سوالات آیین نامه متوسط

سوالات آیین نامه سخت

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب و حل کردن آن امری بسیار ضروری برای متقاضیان گواهینامه پایه ۳ می باشد . شما با حل نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب می توانید به تسلط کافی در آزمون آیین نامه برسید .

 

ما قبلا تعدادی از نمونه سوالات آزمون آیین نامه را تحت عنوان سخت ترین سوالات آیین نامه رانندگی و سوالات گواهینامه رانندگی بررسی کردیم .

 

حالا در این پست نیز تعدادی از مهم ترین نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب را مورد بررسی قرار می دهید . سعی کنید این نمونه سوالات آیین نامه را یاد بگیرید و اگر مشکلی دارید به کتاب آیین نامه خود مراجعه نمایید .

نمونه سوالات آیین نامه سرهنگ ( Sample questions colonel regulations )

 

نمونه سوالات آیین نامه سرهنگ که با نام هایی دیگر نیز مشهور است مثل نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی ، نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی مرحله دوم و … از متقاضیان گواهینامه پایه ۳ رانندگی پس از آزمون آیین نامه مقدماتی یا همان آزمون مرحله اول یا آزمون آیین نامه آموزشگاه گرفته می شود .

نمونه سوالات آزمون آیین نامه افسر ( Examples of exam questions are the officer’s regulations )

 

توصیه می کنیم مجموعه ای فوق العاده مهم از نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب که شامل بیش از ۴۰۰ سوال در ۶۶ صفحه می باشد و می توانید بدون نیاز به خواندن کتاب و فقط با همین سوالات به احتمال نزدیک به ۱۰۰ درصد تضمینی در آزمون آیین نامه اصلی قبول شوید را با کلیک بر روی دکمه زیر دانلود کنید و بخوانید .

 

سوالات آیین نامه اصلی

نمونه سوالات آزمون آیین نامه افسر در واقع سوالات امتحانی آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی است که از متقاضیان گواهی نامه پایه ۳ گرفته می شود . نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی تاثیر به سزایی در قبولی متقاضیان گواهی نامه در امتحان آیین نامه داشته است .

جالب است بدانید علت قبول نشدن افراد زیادی در آزمون رانندگی شهری (عملی) استرس و ترس است ، برای اینکه در آزمون رانندگی شهری (آزمون رانندگی عملی) بدون استرس و ترس قبول شوید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید:

نمونه سوالات راهنمایی و رانندگی ( Sample driving tips )

 

نمونه سوالات راهنمایی و رانندگی یکی از مهم ترین تمرین ها برای آمادگی قبل از آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی می باشند . ما در سایت سوال آیین نامه همواره سعی کرده ایم شما را با نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب آشنا کنیم .

آزمون رانندگی مقدماتی ( Basic driving test )

 

آزمون رانندگی مقدماتی از جمله آزمون های تئوری آیین نامه است که متقاضیان گواهینامه رانندگی پایه ۳ در مرحله اول باید با موفقیت این آزمون را بگذرانند . در ادامه تعدادی از نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی را باهم می بینیم .

آموزش رانندگی از صفر

دراین مقاله قصد داریم آموزش رانندگی از صفر را برای کسانی که به تازگی قصد دارند آموزش را شروع کنند اختصاص دهیم در آموزش رانندگی از صفر بیشتر آموزش رانندگی عملی را توضیح خواهیم داد:

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان 97

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان ( Sample Questions Free Driving Regulations )

 

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان در این بخش مورد بررسی دقیق انجام خواهید داد .

سایت سوال آیین نامه همواره سعی داشته است با ارائه مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه به متقاضیان گواهینامه رانندگی پایه 3 کمک کند تا در اولین بار نمره قبولی را در آزمون آیین نامه مقدماتی و آزمون آیین نامه اصلی خود بگیرند .

مراحل اخذ گواهینامه بین المللی

در این مطلب قصد داریم مراحل اخذ گواهینامه بین المللی به شما عزیزان آموزش دهیم.

 

جهت رانندگی با خودرو در خارج از کشور نیاز به داشتن گواهینامه بین المللی است مراحل اخذ گواهینامه بین المللی کار بسیار آسان و سریعی است منظور از سریع بازه زمانی می باشد.

ازمون ایین نامه اصلی سال 97 با جواب

ازمون ایین نامه اصلی ( Basic driving license test ) سال ۹۷ . جدیدترین نمونه سوالات ازمون ایین نامه اصلی سال 97 با جواب ویژه متقاضیان گواهینامه رانندگی پایه سوم .